Επιτυχημένη η πρώτη συγκέντρωση των μελών της Ένωσης μας

 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πραγματοποιήθηκε χθες στον Πολυχώρο του Γυμνασίου η πρώτη συνάντηση των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού.
Μέσα σε ένα πολύ όμορφο κλίμα γνωριστήκαμε καλύτερα, ανταλλάξαμε απόψεις και βάλαμε θεμέλια με τους πρώτους στόχους που θα πρέπει να υλοποιήσουμε. Αποφασίσαμε να πορευτούμε ενωμένοι .
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμαρχο Αμοργού και τον Διευθυντή του Γυμνασίου για την παραχώρηση του χώρου αλλά και τα μέλη μας που παρευρέθηκαν στην συνάντηση.
Εκ του ΔΣ

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Φόρμα επικοινωνίας