ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Πραγματοποιήθηκε χθες στον Πολυχώρο του Γυμνασίου η πρώτη συνάντηση των μελών της Ένωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού.
Μέσα σε ένα πολύ όμορφο κλίμα γνωριστήκαμε καλύτερα, ανταλλάξαμε απόψεις και βάλαμε θεμέλια με τους πρώτους στόχους που θα πρέπει να υλοποιήσουμε. Αποφασίσαμε να πορευτούμε ενωμένοι .
Εκ του ΔΣ
Tags
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ