Η Ένωση Ξενοδόχων Και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού
εκφράζει την συμπαράστασή της στις προσπάθειες των κατοίκων της Αμοργού για να
έρθουν γιατροί με σημαντικές ειδικότητες και να στελεχώσουν το Κέντρο Υγείας
του νησιού όπως παιδίατρος κλπ
Υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις ιατρικού προσωπικού που θα
μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τόσο τους κατοίκους όσο και τους τουρίστες—επισκέπτες
του νησιού , παρόλο που υπάρχουν επικουρικές θέσεις για άμεση πρόσληψη.
Στεκόμαστε δίπλα στο ήδη υπάρχον προσωπικό το οποίο
προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις να ανταποκριθεί στα περιστατικά.
Ωστόσο ζητάμε την ενίσχυση του Κέντρου Υγείας Αμοργού και
γι’ αυτό στείλαμε επιστολή διαμαρτυρίας
προς τον Πρωθυπουργό , το Υπουργείο Υγείας, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου τους
βουλευτές Κυκλάδων , τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο, την Πανελλήνια Ομοσπονδία
Ξενοδόχων και τον Δήμο Αμοργού
Ακολουθεί η επιστολή:
Επιστολή Διαμαρτυρίας
Η Ένωση Ξενοδόχων Και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού
εκφράζει την συμπαράστασή της στις προσπάθειες των κατοίκων της Αμοργού για να
έρθουν γιατροί με σημαντικές ειδικότητες και να στελεχώσουν το Κέντρο Υγείας
του νησιού όπως παιδίατρος, παθολόγος κλπ
Υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις ιατρικού προσωπικού που θα
μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τόσο τους κατοίκους όσο και τους τουρίστες—επισκέπτες
του νησιού , παρόλο που υπάρχουν επικουρικές θέσεις για άμεση πρόσληψη δεν
υπάρχει ακόμα κάτι νεότερο για στελέχωση του ΚΥ.
Δεν είναι μόνο η τουριστική σεζόν που μας προβληματίζει αλλά
κυρίως η επιβίωσή μας ως κάτοικοι του νησιού και ότι σε ένα σοβαρό περιστατικό
που θα χρειαστεί ανάλογη ειδικότητα γιατρού τι περιθώρια θα έχουμε να το
αντιμετωπίσουμε.
Επίσης υπάρχουν αρκετά παιδιά στο νησί και δεν υπάρχει
παιδίατρος.
Παρέχεται στέγαση, θέσεις και οικονομικά κίνητρα στους γιατρούς
που θα στελεχώσουν το Κέντρο Υγείας.
Στεκόμαστε δίπλα στο ήδη υπάρχον προσωπικό το οποίο
προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις να ανταποκριθεί στα περιστατικά.
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
Ζητάμε την ενίσχυση του Κέντρου Υγείας Αμοργού με γιατρούς
Ζητάμε την στελέχωση σε νοσηλευτικό προσωπικό
Ζητάμε μόνιμες λύσεις όχι μπαλώματα, με μόνιμες θέσεις
ιατρών στο ΚΥ Αμοργού
Η Πρόεδρος
Η Γραμμματέας
Ιωάννα Σανή
Ελένη Αναγνωστοπούλου
Αποδέκτες:
Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
Υπουργείο Υγείας
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
2η ΔΥΠΕ
Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων
Βουλευτές Κυκλάδων
Δήμος Αμοργού
