Το νεο ΔΣ της Ένωσης

 

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 3 Μαρτίου 2024 στον Πολυχώρο Γυμνασίου Χώρας, ακολούθησε η σύσταση σε σώμα της Ένωσης Ξενοδόχων Και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού και το νέο ΔΣ έχει ως εξής:

 

Ιωάννα Σανή – Πρόεδρος

Άννα Γαβαλά  Αντιπρόεδρος

Ουρανία Θηραίου – Γραμματέας

Ελευθερία Ψυχογιού – Ταμίας

Σοφία Νομικού - Μέλος



η Ελεγκτική Επιτροπή αποτελείται απο τους:

Νικόλαο Βασσάλο

Ελένη Αναγνωστοπούλου 

Αντώνης Βεκρής

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Φόρμα επικοινωνίας