12 Απριλίου 2024
Αξιοσέβαστε Σεβασμιότατε Μητροπολίτα Θήρας, Αμοργού και Νήσων
κκ Αμφιλόχιε,
Σας στέλνουμε αυτή την επιστολή μετά από έκκληση ιδιοκτητών
τουριστικών πρακτορείων από όλη την Ελλάδα που προγραμματίζουν επισκέψεις στο
νησί μας από εδώ και στο εξής , μιας και ανοίγει η τουριστική σεζόν.
Ζητούν να υπάρχει συνεχόμενο ωράριο στην Μονή Χοζοβιώτισσας το Τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και όχι με την
μεσημεριανή διακοπή.
Ζητάμε την κατανόησή σας γιατί λόγω του όγκου των επισκεπτών
από Πελοπόννησο και Κρήτη αυτές τις μέρες
θα ήταν καλό να μην υπάρχει η μεσημεριανή διακοπή μιας και τα πρώτο
σημείο επίσκεψης είναι το μοναστήρι και για να εξυπηρετηθούν όλοι.
Πχ προτεινόμενο ωράριο 10.00πμ – 18.00μμ
Αναμένουμε την απάντησή σας ,
Με εκτίμηση,
Για
το ΔΣ
Η Πρόεδρος Η
Γραμματέας
Ιωάννα Σανή
Ουρανία Θηραίου
