Ολοκληρώθηκε το εργαστήρι λαμπάδας που διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού στον πολυχώρο ΄Άννα Συνοδινού΄ στην Αιγιάλη.
Μικροί και μεγάλοι έφτιαξαν με μεράκι λαμπάδες για καλό σκοπό.
Ευχαριστούμε τον Δήμο Αμοργού για την παραχώρηση της αίθουσας και το supermarket ¨ο Μπέμπης¨ τον κ Ευάγγελο Συνοδινό για την προσφορά των λευκών λαμπάδων.
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση
Tags
ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ



