Διέλευση λεωφορείων στο οδικό δίκτυο της Αμοργού

 




Μετά απο επικοινωνία τουριστικών πρακτορείων ανα την Ελλάδα με την Ενωσή μας για το αν υπάρχει πρόβλημα στην διέλευση των πούλμαν απο τους δρόμους  του οδικού δικτύου  , ενημερώνουμε τα τουριστικά πρακτορεία που διοργανώνουν προσεχώς εκδρομές στο νησί μας ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα διέλευσης των λεωφορείων στο οδικό δίκτυο του νησιού μας.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Φόρμα επικοινωνίας