Αγαπητέ κ Πρόεδρε του Συλλόγου Αλιέων Αμοργού,
Θα ήθελα να σας συγχαρώ θερμά για τη μεγάλη επιτυχία σας: την πλήρη
απαγόρευση της αλιείας σε κρίσιμες περιοχές —Κατάπολα, Νικουριά και Γραμβούσα—
για τουλάχιστον πέντε χρόνια, καθώς και τον περιορισμό της αλιείας κατά τους
μήνες Απρίλιο και Μάιο σε περιμετρική ζώνη 1,5 μιλίου γύρω από το νησί.
Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι δώσατε το παράδειγμα σε ολόκληρες τις
Κυκλάδες αποδεικνύοντας με τον πιο πειστικό τρόπο ότι όταν η τοπική κοινωνία
αποφασίζει να δράσει συλλογικά, μπορεί να επιτύχει ουσιαστικές αλλαγές για το
κοινό καλό .
Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι η προσπάθειά σας έχει ήδη αναγνωριστεί σε
εθνικό και διεθνές επίπεδο —αναφέρθηκε μέχρι και από τον πρωθυπουργό στη
Διάσκεψη του ΟΗΕ για τους Ωκεανούς.
Εύχομαι τα επόμενα πέντε χρόνια να φέρουν ουσιαστική αποκατάσταση των
ιχθυαποθεμάτων· και ελπίζω ότι το μοντέλο του «Αμοργόραμα» θα αποτελέσει οδηγό
και για άλλα νησιά και περιοχές. Συγχαρητήρια για τη συλλογική σας αντίληψη, τη
συνεπή δράση και τη βαθιά αγάπη σας για τη θάλασσα και τον τόπο
Για το ΔΣ
Με εκτίμηση,
Η Πρόεδρος
