Συνάντηση με Δήμαρχο Αμοργού και με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού

 




Η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού κ Ιωάννα Σανή πραγματοποίησε στις 31 Ιανουαρίου 2024 συνάντηση με τον Δήμαρχο Αμοργού κ Καραϊσκο και με την Αντιδήμαρχο Τουρισμού κ Δεσποτίδη.
Τα θέματα που συζητήθηκαν κυρίως ήταν το 1ο Αμοργιανό Φεστιβάλ για το Τριήμερο του Αγίου Πνεύματος και η φιλοξενία Digital Nomads στο νησί.
Τόσο ο κ Δήμαρχος όσο και η κ Αντιδήμαρχος ήταν πολύ θετικοί για την συνεργασία με την Ένωση αλλά και την στήριξη σε ότι χρειάζεται στις από κοινού εκδηλώσεις.
Όσον αφορά τους ¨Ψηφιακούς Νομάδες¨ ο Δήμος Αμοργού θα είναι αρωγός σε αυτή τη δράση που θα βοηθήσει και θα δώσει μια οικονομική ανάσα στους επιχειρηματίες του νησιού.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Φόρμα επικοινωνίας