Συμμετοχή στο σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

 






ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Ένωση Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων δωματίων Αμοργού διοργανώνει δια ζώσης δωρεάν σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών για τα μέλη της.
Παρακαλούμε όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν να στείλουν μήνυμα στο amorgosprom@gmail.com ή να επικοινωνήσουν με την Πρόεδρο κ Ιωάννα Σανή έως αύριο το βράδυ.

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Φόρμα επικοινωνίας