Πάνω απο 5000 άτομα επισκέφτηκαν το περίπτερο της Ένωσης στην Peloponnisos Expo

 




Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14 Απριλίου το βράδυ η φετινή Peloponnisos Expo.

Πάνω απο 5000 άτομα επισκέφτηκαν το περίπτερό της Ένωσής μας τις 5 μέρες διάρκειας της έκθεσης.

Ο κόσμος γνώρισε το νησί του απέραντου γαλάζιου και πήρε πληροφορίες για αυτό και τα καταλυματά μας.


Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους διοργανωτές , το Επιμελητήριο Αρκαδίας για την φιλοξενία καθώς και το voltastintripolinews που μας παραχώρησε το περίπτερο.

Ευχαριστούμε την ProExpo για την πολύτιμη βοήθεια σε ότι χρειαστήκαμε και τον Δήμο Αμοργού που μας έδωσε υλικό για τους επισκέπτες.










Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Φόρμα επικοινωνίας