Με αποτελεσματική και εξαιρετική συνεργασία καθαρίστηκε ο αρχαιολογικός χώρος του Πύργου της Αγίας Τριάδας στην Αρκεσίνη

 







ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Η Ένωση Ξενοδόχων Και Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού την Κυριακή 14 Απριλίου 2024 το πρωί , μαζί με μέλη της  ΕΔΟΚ Αμοργού, του ΑΝΠΟ Αμοργού και του συλλόγου Αρχαία Αρκεσίνη, συμμετείχαν στην εθελοντική Πανελλήνια περιβαλλοντική δράση Lets do it Greece 2024 , καθαρίζοντας τον αρχαιολογικό χώρο του Πύργου της Αγίας Τριάδας στην Αρκεσίνη.

Με την εξαιρετική συνεργασία των συμμετεχόντων καθαρίστηκε ο ιστορικός χώρος από τα χόρτα και τα κλαδιά .

Υπεύθυνες συντονισμού της δράσης ήταν από την Ένωσή μας  η κ Άννα Γαβαλά (Αντιπρόεδρος) και η κ. Ελευθερία Ψυχογιού (Ταμίας).

Ευχαριστούμε τον Δήμο Αμοργού για την συνεργασία .




















Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη

Φόρμα επικοινωνίας