ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Ένωση Ξενοδόχων Και
Ιδιοκτητών Ενοικιαζόμενων Δωματίων Αμοργού την Κυριακή 14 Απριλίου 2024 το πρωί
, μαζί με μέλη της ΕΔΟΚ Αμοργού, του
ΑΝΠΟ Αμοργού και του συλλόγου Αρχαία Αρκεσίνη, συμμετείχαν στην εθελοντική
Πανελλήνια περιβαλλοντική δράση Lets do it Greece 2024 , καθαρίζοντας τον
αρχαιολογικό χώρο του Πύργου της Αγίας Τριάδας στην Αρκεσίνη.
Με την εξαιρετική συνεργασία
των συμμετεχόντων καθαρίστηκε ο ιστορικός χώρος από τα χόρτα και τα κλαδιά .
Υπεύθυνες συντονισμού της δράσης
ήταν από την Ένωσή μας η κ Άννα Γαβαλά
(Αντιπρόεδρος) και η κ. Ελευθερία Ψυχογιού (Ταμίας).
Ευχαριστούμε τον Δήμο
Αμοργού για την συνεργασία .
Tags
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
















